Compromís per Borriol, en assemblea municipal, ha escollit per unanimitat a Hèctor Ramos Portolés com a candidat a l’alcaldia de Borriol per a les pròximes eleccions municipals que tindran lloc el 26 de maig de 2019. Ramos és diplomat en Gestió i Administració Pública i funcionari de carrera, i fa 15 anys que treballa en l’Ajuntament del poble. ‘He treballat molts anys en este Ajuntament i ara m’agradaria fer-ho des d’una altra perspectiva’, explica.

El candidat és una persona molt arrelada al poble i integrada en la vida social i l’associacionisme de Borriol. Per aquest motiu, assenyala que ‘seria un orgull poder treballar per al meu poble’. ‘Crec humilment que tant jo com la meua llista podem aportar coses molt positives’ matisa.

L’alcaldable ha explicat que la seua proposta serà una candidatura renovada, però sense deixar de banda la continuïtat de l’empresa encetada per l’equip de govern. ‘El meu objectiu és seguir el camí que ja han traçat els companys durant aquesta legislatura’ defensa. De fet, indica: ‘Compromís per Borriol ha aconseguit transformar el nostre poble, en sols quatre anys, amb iniciatives com la inauguració del Museu d’Història de Borriol, la recuperació de la toponímia rural, la creació d’una agenda cultural i esportiva o de l’Escola d’Adults, entre moltes altres’. ‘Afronte aquesta nova etapa amb molta il·lusió i amb la clara convicció que Borriol necessita continuar amb el canvi’, assenyala el candidat.