Compromís per Borriol critica que el bipartit del PP i Veïns de Borriol voten en contra a donar suport a la plataforma “No a la MAT”, ja que l’afecció de la futura línia de Molt Alta Tensió al seu pas pel terme de Borriol travessarà paratges molt emblemàtics i de gran valor mediambiental, trastocant de manera irremeiable alguns espais verds del terme municipal.

A més a més, cal tindre en compte que aquesta línia passarà molt prop de nuclis de poblament humà, com és el cas de Masia Gaetà, és per això que entenem aquesta negativa quan es tracta d’un tema que pot afectar a la salut dels veïns d’aquesta urbanització i de la resta de nuclis de la carretera de l’Alcora. Des de Compromís per Borriol lamentem que estos grups impedisquen que l’Ajuntament s’adherisca a aquesta reivindicació, tal i com han fet altres municipis veïns com Vilafamés i Castelló, on la declaració institucional sí que ha comptat amb el recolzament del PP, PSPV i Compromís, localitats on ha primat la defensa dels interessos dels seus veïns.