Compromís per Borriol ha convocat per a demà dijous, a les 20:30 hores, una assemblea extraordinària per tal de valorar els magnífics resultats que el partit va obtindre en les passades eleccions municipals i per tal d’establir les línies prioritàries a l’hora de poder conformar el futur govern municipal.

Silverio Tena ha puntualitzat que “no permetrem que la corrupció torne a esquitar al poble de Borriol i farem tot el que estarà en les nostres mans per oblidar l’època fosca dels 16 anys de governs nefastos del PP”.

S’obri un nou cicle, una nova etapa, on el diàleg i el treball honrat siguen les bases de qualsevol negociació. Per a Compromís per Borriol el més important és, tal com ha remarcat Silverio, “prioritzar les propostes del nostre programa, perquè en ell han participat desenes de persones de Borriol, aportant les seues idees per aconseguir un poble més digne. Per això, l’aposta ferma per la transparència i la participació serà fonamental en qualsevol decisió, ja que les persones que ens han votat ens han prestat la seua confiança perquè fem realitat les propostes que els hem donat a conéixer en campanya”.

Foto per al cartell. Candidat. Silverio Tena